Fusion Solar
- 01. Prehľad
- 02. Domov
- 03. Monitoring
- 04. Elektrárne
- 05. Údržba
- 06. Doplnkové funkcie
- 07. Systém
- 08. Často kladené otázky
- 09. Referencie
- 10. Alarmy
Najčastejšie otázky
Čo mám robiť, aby som sa vyhol odhláseniu, keď sa na stránke SmartPVMS dlhší čas nevykonáva žiadna operácia?
Keď používatelia používajú prehliadač na návštevu SmartPVMS , vyhnite sa odhláseniu, keď sa na stránke SmartPVMS dlhší čas nevykoná žiadna operácia.
Popis problému
Aby sa zabránilo iným používateľom vykonávať neoprávnené operácie, SmartPVMS vám umožňuje nastaviť súvisiace parametre nečinnosti. Ak na stránke SmartPVMS dlhší čas nevykonávate operácie , automaticky sa odhlásite z klienta a aktuálna stránka sa prepne späť na prihlasovaciu stránku. V takom prípade sa musíte znova prihlásiť do klienta. Toto nie je vhodné pre niektoré scenáre špeciálnych aplikácií, ako je napríklad prezentácia alebo zobrazenie na veľkej obrazovke.
Postup
- Vyberte System > System Settings > Personal Settings.
- Kliknite na položku Set vedľa položky Login Security Policy.
- Na stránke Login Security Policy upravte vlastnosť Session Timeout Policy .
- Kliknite na tlačidlo Apply .
Ako riešim problém chyby certifikátu alebo bezpečnostného alarmu zobrazeného vo webovom prehliadači
Symptóm
- Keď sa na prihlásenie do systému použije prehliadač Google Chrome, systém zobrazí správu o chybe pripojenia, ako je znázornené na obrázku 1 .
- Keď sa na prihlásenie do systému použije prehliadač Mozilla Firefox, systém zobrazí chybové hlásenie o pripojení, ako je znázornené na obrázku 2 .
Obrázok 1 Chyba pripojenia vyvolaná prehliadačom Chrome
Obrázok 2 Chyba pripojenia vyvolaná prehliadačom Firefox
Postup
Operácie v prehliadači sa môžu líšiť v závislosti od verzií prehliadača, ale sú podobné ako v príkladoch v nasledujúcich krokoch. Odporúčame vám vykonávať operácie na základe skutočných situácií. |
- Nainštalujte bezpečnostný certifikát do prehliadača Google Chrome.
Vyberte, či chcete vykonať nasledujúce operácie podľa nasledujúcich scenárov.
- Získanie dôveryhodného certifikátu zo servera SmartPVMS .
Použite FileZilla na stiahnutie súboru certifikátu trust.cer z adresára /opt/oss/NetEco/etc/ssl/er na serveri SmartPVMS ako užívateľ ossuser do lokálneho PC. - Inštalácia dôveryhodného certifikátu do prehliadača:
- Získanie dôveryhodného certifikátu zo servera SmartPVMS .
a.) Otvorte Google Chrome a kliknite na ikonu v pravom hornom rohu prehliadača Prejsť na Customise and control Google Chrome .
b.) Kliknite na položku Settings .
c.) Kliknite na Show advanced settings,a znova kliknite na Manage certificates.
d.) Kroky importu do dôveryhodných koreňových certifikačných autorít 1 Certifikáty, ktoré boli uložené na lokálnom počítači, kliknite na Import.
e.) Kliknite na Next Step Prehľadávať Selecting a certificate..
f.) Kliknite na Next Step .
g.) Kliknite na Next Step .
h.) Kliknite na Completed .
i.) Zobrazí sa dialógové okno Security Warning. Vyberte Yes (Y) .
j.) Kliknite na tlačidlo Yes Reštartujte prehliadač.
- Pridajte výnimku v prehliadači Mozilla Firefox.
1. Kliknite na I Understand the Risks , ako je znázornené na obrázku 3 .
Obrázok 3 Kliknutím na Rozumiem rizikám
2. V rozbalenej oblasti kliknite na Add Exception , ako je znázornené na obrázku 4 .
Obrázok 4 Pridanie výnimky.
3. Kliknite na Confirm Security Exception , ako je znázornené na obrázku 5 .
Obrázok 5 Potvrdenie bezpečnostnej výnimky
Ako vyriešim problém prázdnych údajov v správach SmartPVMS ?
Symptóm
Niektoré polia v zázname na stránke správy SmartPVMS sú prázdne. Konkrétne na stránke prehľadu chýbajú údaje za určitú hodinu, deň, mesiac alebo rok.
Možné príčiny
- Mechanizmus sumarizácie správ
- Údaje z hodinovej správy za predchádzajúcu hodinu sú zhrnuté v pätnástich minútach každej hodiny. Po dokončení súhrnu môžete vyhľadávať údaje prehľadu.
- Údaje denného prehľadu sa zhromažďujú každý deň o 02:00. Po zhrnutí údajov môžete dotazovať údaje prehľadu.
- Údaje mesačných a ročných prehľadov sa zhromažďujú po mesiaci a roku. Po zhrnutí údajov môžete dotazovať údaje prehľadu.
- Možné príčiny niektorých prázdnych polí v zázname na stránke zostavy
- Zariadenie s chýbajúcimi záznamami nie je v prevádzke nainštalované.
- V historických údajoch chýbajú dátové záznamy príslušného zariadenia v časovom rozsahu.
- Hodnoty počítadla niektorých časových bodov sú prázdne a údaje hlásené monitorovacím modulom sú neplatné.
- Možné príčiny chýbajúcich hodinových, denných, mesačných alebo ročných údajov na stránke prehľadu
- Čas dotazu je skorší ako čas vytvorenia závodu a historické údaje sa nezhromažďujú.
- V historických údajoch zariadenia chýbajú dátové záznamy príslušného zariadenia v časovom rozsahu.
Postup
- V hlavnom menu webového rozhrania zvoľte Monitoring > Device Management,, vyberte príslušné zariadenie a skontrolujte, či je zariadenie zobrazené.
- Ak áno, prejdite na 2 .
- Ak nie, skontrolujte, či je zariadenie nainštalované v zariadení.
- Ak je zariadenie nainštalované, pridajte inštanciu zariadenia do nastavení. Po zhrnutí údajov v nasledujúcej hodine skontrolujte, či záznam údajov existuje.
- Ak zariadenie nie je nainštalované, je normálne, že sa nezobrazujú žiadne údaje.
- V hlavnej ponuke WebUI vyberte System > Business Configuration > Data Modification. Na záložke Data Recovery na stránke Data Modification skontrolujte, či sú dátové záznamy zariadenia dostupné v konkrétnom časovom rozsahu.
- Ak áno, prejdite na 3 .
- Ak nie, vyberte zariadenie, ktorého historické údaje je potrebné znova zhromaždiť, a znova zhromaždite údaje zodpovedajúceho časového rozsahu.
- V hlavnej ponuke webového rozhrania vyberte Monitoring > Monitoring . Kliknite na položku Historical Information a skontrolujte, či sú údaje počítadiel v príslušnom čase prázdne.
- Ak áno, údaje oznámené závodom sú neplatné. V takom prípade kontaktujte technickú podporu.
- Ak nie, skontrolujte, či sú štatistiky prehľadu na ďalší deň ešte prázdne. Ak sú údaje stále prázdne, prejdite na 4 .
- Ak po úspešnom opätovnom zhromaždení údaje prehľadu stále chýbajú, vykonajte nasledujúce kroky:
a.) V hlavnej ponuke WebUI vyberte System > Business Configuration > Data Modification.. Na stránke Data Modification kliknite na kartu Manual Aggregation.
b.) Vyberte zariadenie, ktorého údaje je potrebné znova zhromaždiť, a podľa výzvy nastavte parametre.
c.) Ak je Task Status na stránke Manual Aggregation Finished, vyberte Device Management > Report > Report Management a skontrolujte, či boli údaje správy obnovené. Ak údaje stále chýbajú, kontaktujte technickú podporu.
Čo mám robiť, ak sa po výmene meniča nepodarí automaticky nakalibrovať celkový energetický výnos?
Symptóm
Ak po úspešnej výmene meniča zlyhá automatická kalibrácia celkového energetického výnosu z dôvodu odpojenia zariadenia alebo nízkej kvality siete, môžete energetický výnos po zotavení zariadenia kalibrovať manuálne.
Postup
- Vyberte Monitoring > Monitoring z hlavného menu.
- Na navigačnom paneli vyberte závod a kliknite na kartu Device Management.
- Exportujte údaje o výkone zariadenia.
a.) Vyberte cieľový menič a kliknite na Export Performance Data.
b.) Vyberte Cumulative energy a kliknite na OK .
c.) V zobrazenom dialógovom okne Export zadajte Task name, nastavte Start date a End date a kliknite na tlačidlo OK .
Dátum spustenia: Tento parameter sa odporúča nastaviť na 30 dní pred odpojením starého zariadenia. Napríklad, ak je staré zariadenie odpojené 30. septembra, nastavte tento parameter na 30. augusta. Dátum ukončenia: Odporúčame vám nastaviť tento parameter na ľubovoľný dátum po odpojení zariadenia. |
d.) V zobrazenom dialógovom okne Export Performance Data kliknite na tlačidlo .
e.) Otvorte stiahnutý súbor s údajmi o výkone a zaznamenajte si najnovšie platné hodnoty.
4. Kalibrujte energetické parametre.
a.) Vyberte cieľový menič a kliknite na položku Set Parameters.
b.) V zobrazenom dialógovom okne kliknite na položku Feature Parameter.
c.) Zadajte platnú hodnotu do Correction of lifetime energy získanej v 3.e.
d.) Kliknite na položku Set .
Aké sú požiadavky na plynulý prístup k 3D pohľadu ESS na PC klientovi?
Aby sa zabezpečilo, že 3D pohľad na ESS možno otáčať, približovať a odďaľovať bez zamrznutia snímky, musí PC klient spĺňať nasledujúce požiadavky.
Konfigurácia | Požiadavka |
Odporúčané | Procesor: Intel(R) Core(TM) i7-11800H @ 2,30 GHz Pamäť: 16 GB Grafická karta: nezávislá grafická karta, 4 GB video RAM Operačný systém (OS): Windows 10 |
Minimum | Procesor: Intel(R) Core(TM) i5 Pamäť: 4 GB Grafická karta: integrovaná grafická karta, 2 GB video RAM OS: Windows 10 |
Ako nastavím parameter ModBus-TCP?
Nabíjačky môžu implementovať dynamické napájanie pripojením k meraciemu prístroju DTSU666-FE alebo WLAN/FE Smart Dongle vo fotovoltaickom systéme prostredníctvom siete virtuálnych meračov na získanie údajov o detekcii merača RS485. Keď sa používa sieť virtuálneho merača, nastavte ModBus-TCP na Enable (neobmedzené) . Keď sa používa merač FE, nastavte ModBus-TCP na Disable .
Postup
- Vyberte Monitoring > Monitoring z hlavného menu.
- Na navigačnom paneli vyberte WLAN/FE Smart Dongle v zariadení PV+ESS+Charger a kliknite na Configuration .
3. Nastavte parameter ModBus-TCP na Configuration stránke.
4. Kliknite na položku Set .
Ako nakonfigurujem dongle na pripojenie k systému správy tretej strany?
Postup
- Vyberte Monitoring > Monitoring z hlavného menu.
- Na navigačnom paneli vyberte WLAN/FE Smart Dongle v zariadení PV+ESS+Charger a kliknite na Configuration .
3. V oblasti Systém riadenia – 1 nastavte parametre súvisiace so systémom riadenia tretej strany.
4. Kliknite na položku Set .